En taida enää vähään aikaan kuunnella/katsella uutisia, tulee tukkoinen olo, pää ei kehitä mitään kun se täyttyy Intian järistyksistä, uppoavista laivoista ja putoavista lentsikoista. Nyt kiitos minulle aikaa, aikaa askarrella, siivoilla, leipoa ja kokkailla, myös aikaa olla yksin. Ja huomenna tulee mieluisia vieraita, uunissa on lammaspataa – että se siitä! Tuuliviiripää.
maanantai, 19. syyskuu 2011
Kommentit