lauantai, 23. helmikuu 2008
Ostokset
Hallissa ostoksilla ja jääkaappi on nyt taas ladattu täyteen luomuvihannesta, lihaa, tofua ja juustoja, pöydällä litran peltipänikkä nizzalaista huippuhyvää oliiviöljyä, sitä lorotin uunissa paahdettuihin vihanneksiin; palsternakkaa, paprikaa, lanttua, sipulia, valkosipulia...
Netistä luen kuinka vaarallista karppaaminen onkaan, joten pitää ehkä otattaa laboratoriossa verenkuva. Muuten kaikki hyvin.
Kommentit